åter tillbaka, vet inte hur många gånger...

Hej hej

Sitter ute på IT och har Multimedia i Zeus, så himla långtråkigt att ha två arbetspassa efter varrandra där man nöter på samma sak hela tiden, visst kan man göra annat som omväxling men det finns inte så mkt roligare att göra just nu.
Plugga på historian möjligtvis (; men det har man inte riktigt motivation för såhär innan lunch.

Kort skoldag på onsdagar, underbart verkligen..behövligt också då jag nästan somnar fem stup i kvarten. Brist på för dålig sömn? eller bara att jag ligger uppe på nätterna och skriver strunt saker? ^^ tror nog mer på det sistnämnda men men det är väl bara att härda ut som ingenting har hänt :)
Ska upp till pappa när jag kommer hem till stan, det var säkert 6 veckor sedan jag träffade honom och Liselotte /; lite dåligt kanske men jag har ärligt talat inte känt för det helt enkelt, för man vill ju vara glad över att se dom när man ska dit eller?

Hepp får väl jobba vidare med denna jobbiga FLASH film men slänger in ett till inlägg var det lider =)

hejs hejs!
Charlotte C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0