Det är helg!

Hej på er!

[ Förmodligen är väl detta ett av mina sista inlägg i den här bloggen, Funderar på att göra en ny blogg nämligen. Behöver har en nystart efter alla om och men. ]

I alla fall så sitter jag i skolan och har allmänt tråkigt, råkade försova mig till kvart över tio och därmed missade jag mitt första pass, jätte kul (?) Så dagen har inte börjat så bra med andra ord, lite smått sur över att jag försov mig vilket inte glädjer mig till min omgivning.. HATAR'T! x /

Senare idag ska man hem till stan och kolla på Oden cup med vänner. Ska bo hos pappa över helgen, det var allt för längesedan det blev av. Meningen var att Emelie skulle med hem och plugga plus lite annat men det blir inte så (antar jag)
Känns lite smått surt men men är väl bara att acceptera läget. Jag ska i alla fall ha kul ikväll och då skiter jag i om jag får gå själv eller inte.

Nu ska jag jobba!
Hejs!
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0