finns rötägg till allt /;

sitter och tänker på lite allt möjligt just nu, eftersom jag inte fixar att jobba med denna databashantering så får det blir bloggning istället..jag kom att tänka på det här med personer som verkligen är något HELT annat än vad dom utmärker sig att vara. Inte för att jag har något som har hänt eller så men ändå så slår tanken mig när man läser om allt som har hänt den senaste tiden, med Carolin fallet osv.

Jag har väldigt lätt för att dömma folk vid första anblicken men som jag senare får bekräftat att dom har mer än vad jag då såg, mina närmsta vänner är ett bra exempel på denna tabb jag så himla lätt gör numera.. Dom tyckte jag verkade lite av "överklass" och kanske så vitt jag minns rätt uppblåsta (förlåt hörni! ) men nu efter att det gått dryga året så har jag fått en helt annan syn, nu är det dom jag inte kan klara mig utan. Jag kan prata med dom om nästan vad som helst och jag vet att dom försöker förstå mig.

Det finns där imot andra folk som bara föll mer och mer i mina ögon efter att jag känt dom en tid, det är sådanna jag uppenbarligen drogs lättast till men jag har fått inse att det är ett ord som sammanfattar dom alla: röt ägg.
Jag vet inget mer frustrerande när folk verkar underbara men går bakom ryggen och kallar en allt möjligt, till och med dom som man tror har så pass mycket i huvudet att när det händer en olycka så snackar man inte skit bakom ryggen DAGEN efteråt...men det har man fått erfara att så vart inte fallen...sådanna vill ingen ha att göra med, i alla fall inte jag /:

min första riktiga tanke för dagen kan man säga ;) men kom ihåg att det finns en minoritet av rötägg, dom flesta kan man umgås ändå med. take care of them!

/Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0