det är kväll och jag har tråkigt ^^

go kväll!

sitter här framför min kära dator och kladdar med lite folk. Inte för att det pratas om något speciellt men ändå det är ju alltid trevligt att ha sällskap såhär på kvällen innan läggdags eller hur? :)
Försökte mig på att animera i photoshop idag, samma resultat som förut trots att det säkert är 5 gången jag provar (!) det blir ingenting med andra ord. Finns det någon som kan ??

skolan vart helt okey idag, inget speciellt kul förutom historian men där vart man ju jättevarm så det var jobbigt plus (+) att datorn inte riktigt var med på noterna under mitt favorit ämne, sprang ut och in ur klassrummet ett tag där..kul..
I alla fall så vart resten av dagen prima! underbara människor och helt okej schema det gillar vi! :D

Imorgon är det fredag och det menas med HELG! underbart och efterlängtat..ska sova igen lite timmar och bara ha det underbart härligt! nåja..ska hjälpa mamma med lite saker men det dör jag aldrig av =) ska träffa en gammal klass kompis på söndag alternativt lördag också. Blir till att kolla film och en MASSA gooodis :G gott..

nu ska jag sova äntligen!
pusshejs
Charlotte C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0