ny vecka, nya tag :)

Hej hej!

Ja nu var det ju ett tag sedan jag skrev något här i bloggen. Inte för att jag direkt har längtat SÅ mycket men eftersom jag inte har något bättre för mig nu så slänger jag in ett inlägg :)

Sitter ute på IT gymnasiet och har databashantering med Morgan, inget favorit ämne men det funkar ändå om jag säger så.
Det är måndag vilket innebär att jag har en måttligt lång trist dag framför mig, som tur är så har man sällskap av lite underbart folk under dagen. Efter skolan blir det roligare, då ska man sola på KSS igen =D börjar gå mot sitt slut där.. Har ju fått en tid till läkaren om ett par veckor. Det känns verkligen kul att man inte kan sola under den mest kalla perioden på hela året..not..

Okej nu klagar jag en del men man får gnälla över att det är måndag.. eller hur? x]

kram kram
Charlotte C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0