back in school

God morgon!

Hoppas alla har haft en bra helg!, för min egen del har den vart helt okej då jag faktiskt inte har gjort något speciellt. Blivit en massa tid spenderad framför datorn och pysslat med allt möjligt i princip ;)

Sitter i skolan och har Databashantering, inte världens roligaste start på en ny vecka men det fungerar ändå eftersom vi har Morgan( en gammal räv på skolan, mkt duktig och rolig!) Fått lite uppgifter och göra under lektionen nu men är lite halv seg så vi får väl se hur mycket jag får gjort idag ^^
Hyffsat rolig för middag, har webbdesign efter databashanteringen där våran lärare pratar så högt att man får ont i öronen och jag skämtar inte han gör verkligen det! :S I alla fall så har jag hellre färre men längre pass än fler som är kortare.
Min eftermiddag på måndagar är inte roliga. Har svenska, engelska och bild (förvisso skoj) fem pass är i alla fall inte så många till skillnad från vad man hade på grundskolan men ändå det tar emot rätt bra ^^

Ska jobba vidare med SQL uppgifterna, btw..är det någon som kan mycket om just det? ;)

kram kram
Charlotte C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0