Fredag - full fart mot helgen!

Helluj

Sitter i skolan och har Teknik och Företagande, inte världens roligaste kurs men det får gå ändå.. Har en grupparbete uppgift att göra men eftersom jag bara jobbar med Emelie som för den delen inte är här så får jag jobba själv och hitta på ngt helt själv (svårt?).
Vet inte riktigt vad man ska hitta på och skriva om men har några tankar om det:
  • Lansering av klädesmärke
  • Försäljning av ngn teknisk pryl
  • Förbättring inom ridsporten
vet inte vilket utav dom jag får lättast med om jag säger så, lite onödigt och välja ngt som blir väldigt stort så att säga, ni förstår nog vad jag menar. Ska fundera lite till innan jag börjar skriva men det bara ska gå!
Skriver senare ikväll!

kram
Charlotte C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0