Nystart

Hej alla!

Sitter här så här framåt kvällskvisten och överväger att sova snart. Har för viss del sovmorgon men ändå, sova är altlid skönt! Tänkte bara slänga in ett inlägg här innan jag kilar.
Inte för att det är något speciellt som hänt eller så men ja g har suttit och funderat över en sak:
Varför kan inte föräldrar låta en själv välja vänner och bara acceptera ens val?

Satt och diskutera denna frågan med min mamma tidigare ikväll, Allt handlar i grund och botten om en relation jag har som inte varit helt felfri under det senaste året, men säg någon vänskap som inte är felfri?
I alla fall så kom vi fram till att det tar tid at hitta dom där riktigt bra vännerna, Där i mot kom vi aldrig överens om att jag umgås med personer jag tycker om även om dom inte är lika varran på många sätt.
Man måste väl som 16 åring kunna själv få bestämma vilka man ska umgås med eller?, visst förstår jag att mina föräldrar bara vill väl men jag hänger inte riktigt med i svängarna då dom säger "du borde umgås med några på samma nivå som dig" vaddå för nivå? varför inte få umgås med vilka jag vill istället?

ska inte beklaga mig här hela kvällen men det var ändå lite av vad so blev sagt hos mig ikväll.
Hoppas ni andra har en bättre kväll ;)

natti natti
Charlotte C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0