Trio i förnödenheter!

3 förnödenheter jag bara inte klarar mig utan!

kom på när jag satt i morse vid spegeln att det finns tre produkter jag helt enkelt inte kan klara mig utan :D
Eftersom jag har lite av en problemhud så är jag ständig ti fajt med dom dära jobbiga salvorna för att jag inte ska ha ont av det när jag är i skolan,på fest etc.. Saken är bara den att jag har provat så endlöst många salvor under dom senaste åren att det blivit rätt tröttsamt, någon som känner igen sig?
vet inte hur den fungerar när det blir riktigt kallt ute, då kompletterar jag den med protopic som enbart finns som rexeptbelagt läkemedel.
I alla fall så kan jag varmt rekomendera: Zona - extra skin repair (ingår i serien Zona, 1/3 produkter)( 259 :- )

"Denna salva tar bort döda hudceller och mjukar upp huden. slavan eller krämen har en lugnande effekt på irriterande och rodnande ytor, går att använda om du har eksem eller psorasis. Eftersom den är väldigt lätt i formulan kan man använda den dagligen vid behov.
"

en väldigt bra hudvårds produkt

en annan av dom tre produkterna jag är i starkt behov av är också denna underbara mascara från Isa Dora, innan jag fick denna höll jag mig gärna till Max factor och dom andra kanske lite mer "hög kalssiga" märkena. Men denna lilla underbaring fungerar lika bra och om jag inte har helt fel så ligger den i en prisklass lägre.
Rekomenderar den och ni som vil prova den a kolla efter: Isa Dora Boost up Mascara (inget pris hittat)

en helt underbar mascara (enligt mig)

och nu till den sista av mina tre måsten i vardagen, Det är ett så kallat body butter från the body shop. Har aldrig kommit underfund med varför det heter just body butter men det är en smärre detalj i sammanhanget. I alla fall så använder jag denna kräm för att hålla huden mjuk då jag får problem med huden om den blir för torr. Eftersom den är väldigt lätt att arbeta ut så behöver man inte ta alls mycket, där i mot kanske  man (i alla fall jag) ta upprepande gånger efter t.ex en duschning, bad etc...till krämens fördel är att den kladdar knappt ingenting även vid större mängder. Resultatet blir en härligt mjuk och len hud.
Om ni vill prova dessa två som jag själv använder så ska ni kolla efter: Body butter Hemp & Body Butter Coccoa
(pris ej funnet)

Det andra body butter som jag använder dagligenett av dom två body butters jag använder

var allt för mig den här gången!
hoppas att det hjälpte någon av er  :)


Natti Natti kramar
Charlotte C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0